
Dit zijn onze acht zekerheden
Blog
1. We zijn aangesloten bij ANVR, SGR en Calamiteitenfonds
Elke ANVR-reisorganisatie moet voldoen aan eerlijke voorwaarden, bij betalen, wijzigen of annuleren van je reis. Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR) zorgt ervoor dat jij krijgt waarvoor je betaalt en bij financiële problemen je geld terugkrijgt. De Stichting Calamiteitenfonds dekt de (meer)kosten gedeeltelijk of volledig als je reis door een natuurramp of conflictsituatie aangepast of afgebroken moet worden.
2. We ontzorgen je
We nemen je het regelwerk uit handen, bij het organiseren van je reis maar ook als je door corona of een andere oorzaak toch niet op reis kunt. We staan in nauw contact met het Ministerie van Buitenlandse Zaken, het RIVM, de ANVR en onze partners op onze bestemmingen. Mocht er op jouw reisbestemming iets gebeuren dat invloed heeft op je reis, dan hoor jij dat als eerste van ons. Op die manier hoef je niet zelf overal bovenop te zitten.

3. Omboeken, uitstellen of annuleren? We helpen je
Bij een negatief reisadvies vanuit het Ministerie van Buitenlandse Zaken en ANVR mag je je reis binnen drie dagen voor vertrek kosteloos annuleren. Je kunt er ook voor kiezen om je reis uit te stellen of om te boeken naar een andere bestemming; wij helpen je uiteraard met persoonlijk advies en maken een nieuw reisplan op maat voor je.
Mocht er nog geen negatief reisadvies zijn maar durf je de reis toch niet aan, dan kijken we graag met je naar de mogelijkheden. Het belangrijkste is dat jij met een goed gevoel op reis gaat. In dat geval kunnen we kijken of we je reis kunnen omboeken naar een andere bestemming of je reis uitstellen tot maximaal één jaar na dato. We doen daarbij ons uiterste best om de kosten daarvoor zo laag mogelijk te houden.
4. We staan 24/7 voor je klaar
Mocht er onverhoopt iets gebeuren tijdens je reis, dan hebben we partners ter plaatse die je met raad en daad bij kunnen staan. Bovendien hebben we een alarmnummer in Nederland dat je in geval van nood 24/7 kunt bellen. Zo sta je er nooit alleen voor.


5. We brengen je altijd veilig thuis
Mocht er zich een situatie voordoen waarbij de veiligheid van onze reizigers in een land in het geding komt – denk aan een natuurramp of oorlogssituatie – dan zorgen wij ervoor dat je gerepatrieerd wordt. Dit geldt óók wanneer je als reiziger noodgedwongen huiswaarts moet keren omdat de reisbestemming óf je thuisland de grenzen sluit, zoals in het geval van een pandemie als corona.
6. Je krijgt een persoonlijk reisadvies op maat
Elk land kent zijn eigen specialist, die persoonlijk contact met je onderhoudt en luistert naar hoe jij wilt reizen. Onze gepassioneerde bestemmingsexperts kennen ‘hun’ land van A tot Z en weten precies waar je moet zijn en wat je moet zien. We luisteren naar jouw wensen en adviseren je uit eigen ervaring. Zo kun je met behulp van onze expertise je reis helemaal aanpassen aan je eigen wensen.

7. We zorgen ervoor dat je het land en de mensen echt leert kennen
We laten je de highlights zien, maar ook de onbekende parels. Je slaapt veelal in kleinschalige hotels weg van de massa en kunt deelnemen aan gave activiteiten die net even anders dan anders zijn. Bekijk een van onze bestemmingen.
8. We zorgen ervoor dat je reis niet alleen duurzaam, maar ook onvergetelijk is
Verbinding staat voor ons voorop. Onze reizen laten grenzen vervagen en je openstaan voor andere culturen. We zijn als bedrijf Travelife-gecertificeerd en voldoen daarmee aan de hoogste door de VN ondersteunde eisen op het gebied van duurzaamheid. Meer weten over ons duurzaamheidsbeleid? Kijk op onze pagina ‘Reizen met hart voor de wereld‘.
Nog meer inspiratie opdoen? Lees meer blogs
